فراموش شدگان
فراموش شدگان

فراموش شدگان

جملات زیبا و دوست داشتنی


اگر خواستی بدانی چقدر ثروتمندی هرگز پولهایت را نشمار , قطره ای اشک بریز و دستهایی را که برای پاک کردن اشکهایت می آیند بشمار , این است ثروت واقعی !!!
(کورش کبیر)



دیــــــوار ها هـــم عاشــــــق مـــیشوند !.!.!
یادگاری ننویسید،اگر قصد برگشتن ندارید . . .


قرارمان این نبود قرار بود ، برای برقراری هم بکوشیم نه برای بی قراری هم !!!

نظرات 7 + ارسال نظر
---- دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:26

دوست داشتن را با تمام وجود یادش دادم...
ولی او رفت..
و امتحانش را به دیگری پس داد..
شما هم داشتید از این شــاگــردهـــا ؟؟؟

نرگس ۶۵۰ چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21

از زندگی هرآنچه لیاقتش را داریم به ما می رسد نه آنچه که
آرزویش را داریم

---------- پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:51

من زنم ...

آزادم ...

هنوز نفس میکشم،غریبه نیستم،نفسهایم را خفه نکنید

بر سرم حجاب مالکیت نکشید،عروسک نیستم ...

طاقچه ای هم نیستم که بر سر آن بشینم که نگاهم کنید ...

بازیهای بی محتوای زن و مرد تمام شد

اگر پا به پا نمیایی ... دست به دست هم نکن ...

دوستم داشته باش برای آن چه که هستم

نه آن چه که تو میخواهی ...



من یک زنم!


نه جنس دوم ،

نه یک موجود تابع ،

نه یک ضعیفه،

نه یک عروسک متحرک برای چشم چرانی،..

باور داشته باش

من هم اگر بخواهم ،

می توانم خیانت کنم ،

بی تفاوت و بی احساس باشم ،

اگر نبوده ام و نیستم ،

نخواسته ام و نمی خواهم!!

او خواست که من زن باشم …

.....و برویت نیاورم که از تو قویترم ...

آری من زنم...

همچنان به تو اعتماد خواهم کرد ...

به مردانگی ات خواهم بالید ...

... و تو ...

مرد بمان!

این راز را که من مرد ترم

به هیچ کس نخواهم گفت.....

------- پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:59

روایت داریم که: دخترانی که در این دنیا دوست پسر ندارن ... خداوند آنان را در آخرت مورد خطاب قرار داده و می فرماید:
...
ایتها النسوان !!! این همه پسر گوگولی مگولی واستون اون دنیا فراهم کردیم، نتونستید یکیشو تور بزنید؟! ...
حالا می خواهید اینجا که پر از حوری های به غایت نانازتر از شما هست، من براتون چی کار کنم؟

------ پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:03


امام محمد باقر (ع) می فرمایند:
اگر رویاهایت شکستند و فرو ریختند، بیمناک مباش، بی باک چنان باش که تکه ها را برگیری و به دنیا لبخند بزنی. چرا که رویاهایی که چنین آسان می شکنند آسان نیز از نو ساخته می شوند.

------- پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:04

بیایید به هم دروغ نگوییم ...ادم است...باور میکند...دل میبندد...

موش موشی ( یادت هست ) پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:20

به من دروغ گفت فرزند ادم بودم ساده دل دادم باور کردم و به شدت باختم .
قرارمان این نبود قرار بود یک هفته بعد بیاید من برای بیقراری دیگری کوشیدم و تو برای بیقراری من تمام تلاشت را کردی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد