فراموش شدگان
فراموش شدگان

فراموش شدگان

عشقهایی که هرگز به بهشت نمی رسند !!

گاهی به این باور می رسیم که عاشق شده ایم و و عشق گمشده خود را پیدا کرده ایم اما دنیا جای عاشقی نیست دنیا با عشق بیگانه است ، صدای ملموس محبت توی گوشت زمزمه میکنه و تورو به سمت سرابی می کشه که پایان توست.


نظرات 18 + ارسال نظر
ناظم زاده دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:25

... پایان تو و پایان تمام احساسات پاک تو ...

nafiseh دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:18

اگه طرفت واقعا عشق گمشدت باشه باید شروع رویاهات باشه نه پایانت


هر که شد محرم دل در حرم یار بماند.......و آنکه این کار ندانست در انکار بماند

nafiseh دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:29

اگه ما تو عشقمون به هر دلیله موجه و غیر موجهی شکست می خوریم دلیل این نیست که دنیا جای عاشقی نیست

ناظم زاده دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:59

ولی دلیل این هست که آدمای دنیای ما عاشقی بلد نیستن نفیسه جون!

nafiseh دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:10

اتفاقا خوبم بلدن....

nafiseh دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:03

عاشقی یعنی این:javascript:void(0);

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم


که در طریقت ما کافریست رنجیدن

نسرین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:41

کی گفته دنیا با عشق بیگانه است کی گفته دنیاجای عاشقی نیست
اتفاقا خوبم هست فقط آدمش باید پیداشه چون امروزه هرکی از هرکی خوشش میاد
سریع تلقین میکنه که من عاشق شدم ولی عاشقی دل و جرات میخواد که امروزه نه دختراش دارن نه پسراش

نسرین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:43

کی گفته دنیا با عشق بیگانه است کی گفته دنیاجای عاشقی نیست
اتفاقا خوبم هست فقط آدمش باید پیداشه چون امروزه هرکی از هرکی خوشش میاد
سریع تلقین میکنه که من عاشق شدم ولی عاشقی دل و جرات میخواد که امروزه نه دختراش دارن نه پسراش

نسرین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:56

مهربان ترین

ای چشم های آبی تو . آسمانی ترین

با من همیشه باش ولی همیشه مهربان ترین

پشتم خمید از غم آن قامت بلند

یعنی شده به شوق رسیدن . کمان ترین

لالم میان این همه آدم به شوق تو

پنداشتی که من شدم ام بی زبان ترین ؟

هرچند ای عزیز تو یادم نمی کنی

هستی ولی میان دلم . جاودانترین

ای خوب تر ز خاطره های قشنگ من

هستی چرا به عاشقی ام بد گمان ترین

بسیار بی قرارم و بسیار نا توان

حالا بدان مرا ز غمت ناتوان ترین

دنیا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:53

در سایه ی دلشکستگی پیر شدم -غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم تا آمدم آشنای قلبت باشم ـ گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

دنیا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:33

در آغوش خدا گریستم تا نوازشم کند

پرسید :فرزندم پس آدمت کو؟

اشک هایم را پاک کردم و گفتم :در آغوش حوای دیگریست

خدایا تو با من بمان که محتاج ماندن خلقت نباشم

امین

بهنام چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29

هان چی میگه؟؟؟!!!
نه غلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوس بهنام چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:13

والا ما که این دنیامون جهنمه اون دنیا هم بهشت نریم عاشقتیم

آرشیدا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:11

حاصل عشق مترسک به کلاغ...........؟؟؟
مرگ یک مزرعه بود!!!!

آرشیدا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:14

دختری به کوروش کبیر گفت عاشقت هستم
کوروش گفت:لیاقت شمابرادرم است که ازمن زیباتراست
و پشت سرشما ایستاده است
دخترک برگشت ودید کسی نیست
کوروش گفت:اگر عاشق بودی پشت سرت را نگاه
نمی کردی

nafas سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:17

وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید
...
من عاشق چشمت شدم نه عقل بود ونه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی

‌nargess_650 پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:02

همیشه دوست داشتم ابر باشم چون ابر اونقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه !!

‌nargess_650 پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:09

اگر بوی گلی را دوست نداری شاخه هایش را نشکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد