فراموش شدگان
فراموش شدگان

فراموش شدگان

جکهای پ ن پ ...

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می خوای گاز بزنی؟ پـــ نه پـــ من می خوام لیس بزنم...

--------------------------------------------------------


به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره... میگه: بسلامتی مسافرین؟

... پــ نه پـــ... فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش!

------------------------------------------------------

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟ میگم پــــ نه پــــــ اومدم ببینم

سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه.

----------------------------------------------------

کله صبحی رفیقم میخواست بیاد درس بخونیم بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگیر بیار گفت واسه صبونه؟

پــ نــ پـــ واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون

--------------------------------------------------

میری مسجد وضو بگیری تا نماز بخونی میبینی یه آقایی میرسه میگه پسر جان وضو میگیری میگی پــ نــ پـــ میخوام قزل الا صید کنم

-------------------------------------------------

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می‌گه: اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس

--------------------------------------------------------------------

ماشین رو بردم سرویس، میگم فـــیلترش هم بذار، میگه فـــلتر هوا؟
پ نه پ فیلتــر شکن بذار ماشین شبا بتونه بیاد فیس‌بوک

--------------------------------------------------------------------

شب ساعت ۱۱ اومدم خونه بابام آیفونو برداشته میگه میای بالا؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ آشغالا رو که میاری پایین ماهیانه منم بیار !!!

--------------------------------------------------------------------

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟ می پرسه ماشینت ریو هست ؟!؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ لامبورگینیِه قالپاق ریو میندازم یه وقت ریا نشه

---------------------------------------------------------------------------------

با 120 تا سرعت دارم میرم سمت دستشویی داداشم میگه دستشویی داری؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میگ میگ...

-------------------------------------------------------------------

به دوستم میگم امشب قراره با سیما شام بریم بیرون.میگه:سیما دوستت؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ سیمای جمهوری اسلامی ایران.

-------------------------------------------------------------------

رفتم کتابفروشی ،میگم : از دکتر شریعتی چی دارین؟ می پرسه : کتاباشو میخوای؟! میگم : پـَـ نـَـ پـَـ لباس زیراشو میخوام..!!!

------------------------------------------------------------------

تو بیابون اتیش روشن کردیم دوستم یه چوب بزرگ آورده بندازه تو آتیش میگم بشکنش میگه چوبو؟ پـَـ نـَـ پـَـ کله منو بشکن خودتو تخلیه کن ،رفاقت به درد همین چیزا میخوره

------------------------------------------------------------------------------

دیشب رفتیم استخر، می خواستیم کفشارو تحویل بدیم کلید بگیریم، طرف می گه شما هم کفش دارین؟؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ طرح حرم تا حرم بوده پابرهنه اومدیم ثواب ببریم…

-----------------------------------------------------------------------------





نظرات 4 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

به دوستم می گم سجاد پسر عموت دیروز اومده بود پیشم. میگه سجاده ما؟ پـَـ نـَـ پـَـ امام سجاد اومده بود صحیفه سجادیه رو واسش جلد کنم!!!

***************************

سرباز بودم داشتم بر می گشتم خونه تو تاکسی نشسته بوددم راننده برگشت گفت سربازی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تک پیکم

***************************

یه لیوان مشروب دست یه بنده خدا بود..یکی رفت جلؤ پرسید اقا الکل داره؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ عطر داره میخوام روده و معدم خوشبو بشه
***************************

رفتم اژانس هواپیمایی، خانومه پرسید بلیط میخواین؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ أومدم ببینم مانتوتوونو کجا گرفتین یکی واسه خواهرم بگیرم

***************************

دیشب توی بیمارستان بخش سی سی یو ایفونه درو زدم برم پیشه دوستم پرستاره برداشت گفت همراهی مریض هستی؟ منم زرت گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم واسه امر خیر

***************************

انگشت دستم موند لأی در جیغ کشیدم. دوستم گفت درد داشت؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خبر رسید تیمم تو مسابقة امروزش گل زده هیجان زده شدم!

نسرین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:19

مامانم اومده خونه قیافه من بنفش. میگه چی شده؟ میگم بخدا جن دیدم. میگه ترسیدی؟ پـَـ نـَـ پـَـ گفتم تا مامانم میاد بیا یه دو دست شطرنج بزنیم
***************************

تو استانبول ، تو یه رستوران با یه ایرانیه ساکن آمریکا آشنا شدم. ازش پرسیدم کارتون چیه؟ گفت: کشیش هستم . گفتم : اِ !!! مسیحی هستین؟ گفت: پـَـ نـَـ پـَـ امشب تو این رستوران کشیک هستم

***************************

دوستم پرید تو استخر بعد گفت شنا کنم؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ آهنگ تایتانیک میذارم آروم آروم غرق شو

***************************

بعد از کلی انتظار تو صف عابر بانک واسه گرفتن پول مرده اومده میگه شما هم تو صفی؟ پـَـ نـَـ پـَـ داریم قطار بازی میکنیم

***************************

مراسم فاتحه یه بنده خدایی بود. دم مسجد عکس شو بزرگ زده بودن رو دیوار. دوست پرسید فوت شده؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ بیچاره گم شده اومدن واسش دعا کنن پیدا شه

***************************
رفتم آرایشگاه میگه میخوای موهاتو بزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ باهاش خواهرانه صحبت کن بلکه خودش سر عقل بیاد

نسرین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:22

تصادف کردم یه طرف ماشینم کلا داغون شد. رفتم پیش دوستم ماشینو نگا میکنه، میگه اِ تصادف کردی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اسپورت کردم برم تو رالی

***************************

بعد از یک ماه اومدم. خونه دختر داییم منو دیده میگه بهنام اونجایی که کار میکنی دارین سد میسازین آب رودخونه پشتش جمع شه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ لیوان رو از لوله پر آب میکنم پشت سد خالی میکنیم
***************************

با ماشین رفتم کنار یه پیرزنه که کلی باردستشه! میگم: حاج خانوم جایی میرین؟ برسونمتون. برگشته میگه: میخوای کمک کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام مخت رو بزنم

***************************

به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی؟ میگه واجبه ؟! پـَـ نـَـ پـَـ مستحبه

***************************

رسیدم خونه دیدم مادرم وسایل جمع کرده برای خونه تکونی. میگم: همه وسایلو جمع کردی؟؟ میگه: پـَـ نـَـ پـَـ همرو ذهنی ضرب کردم بعدشم جذرشو حساب کردم. میگم: مامان؟! شما هم؟! میگه: پـَـ نـَـ پـَـ پاکشوما هم

***************************

زندگی فاصله بین گهواره تا گور است پـَـ نـَـ پـَـ زندگی فاصله بین مای بی بی تا ایزی لایف است

nargess_650 پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:32

به دوستم میگم دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون اتیش زده میگه سوخت ؟! پ ن پ یه جون گرفت رفت مرحله بعد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد