فراموش شدگان
فراموش شدگان

فراموش شدگان

از نظر شما لازمه جذاب بودن و یا جذب شدن چیست ؟


نظرات 10 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:16

خب تونظرهرکس یه چیزی هست
به نظرمن بااخلاقت بیشتر میتونی روبقیه تاثیربذاری
ولی اینم بگم ممکنه طرف جذب یه چیزی بشه که اصلا توفکرشم نبوده
مثلا جذب قیافه یاتیپ یاپول یاهرچیزدیگه
ولی مطمئن باش اگه کسی همه ایناروداشته باشه ولی اون اصله کاری رو(اخلاق)نداشته باشه زود ازچشم میوفته
باورکن
ژس برواخلاقتودرست کن

دنیا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49

من فقط مردونگی و محبت واسم مهمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بهنام پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:22

مهم اینه که نیتت صاف باشه !!! گوندی ام نباشی!!!
نه غلام؟!!!!!!!!!!!!!

بهنام پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:34

میگما این سوالا از کجات درمیآری؟
راستی اگه خدا نبود چرا دیگه نیست؟ میخوام نظر بدم
اگه خدا نبود خودم نقشش بازی می کردم
به همتونم وقت ملاقات میدادم! بین بنده هامم فرق قائل نمی شدم
توام باید نقش شیطون بازی میکردی
برین دعا کنین خدا بره من بیام

آرشیدا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:33

از قدیم گفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد
حالا تو خودتم بکش وقتی جذاب نیستی جذاب نیستی دیگه

آشنا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:21

به نظر من چشم و نگاه خیلی در جذاب بودن یا نبودن آدما تاثیر گذاره (منظورم خیلی زیبا بودن چشم نیست ، گیرایی نگاهه )البته درکنار همون چیزی که نسرین گفته یعنی اخلاق و رفتار خوب و شایسته.

ayshvariya rai دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:57

in k faghat khodet bashi.faghat.

من پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:29

من فقط با نظر نسرین موافقم پسر اول باید اخلاق داشته باشه و اعصاب بعد به ماشین و تیپ وقیافه اش بنازه ...البته اینم بگم اگه دختره هم از تو خوشش اومد یه دروغ تو کافیه تا تمام زحماتت به باد بره و اون دختر و از دست بدی

نرگس۶۵۰ چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:11

لازمه جذاب بودن بی اعتنایی و محل نذاشتنه و غرور . چنان جذب اون طرف میشی که خودتم باورت نمیشه که چطور اون محلم نمیذاره ولی من انقدر دوسش دارم . برای من که ثابت شده...

همه میگن منحرف! سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

نامریی بودن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد